lördag 20 maj 2017

Paradise notebook

Clas Olsson har utförsäljning av dessa noteringsböcker. Jag som älskar klär om böcker köpte med mig några stycken.
 
 
4 noteringsböcker.
 

 
Jag valde de vackra papper från Heartfelt Creations. Här är det "Tropical Paradise Collection" som använts.
 
 
"The Winking Frog Collection" passar utmärkt här. Visst blir man glad av det?
 
 
Även här är ett papper från "The Winking Frog Collection".
 
 
Baksidan är från "The Tropical Paradise Collection". Det var första steget.
 
 
För några veckor sedan blev jag introducerad i något som heter Bible journaling. Köpte mig en ny bibel med extra bredd marginal där jag kan skriva mina anteckningar. Men upptäckte att jag behöver mer plats att skriva ned frågor o tankar. Den här noteringsboken passar perfekt till. Jag håller på att läsa från 1 Moseboken o då passar "The Tropical Paradise Collection" perfekt.
 
 
Skriv ut några bibelord för uppmuntran.
 
 
Enkla dekorationer o texter gör sidan mer tilltalande.
 
 
Baksidan. Visst blev den fint? Mycket bättre än den gråa färgen innan. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar